Wednesday, June 9, 2010

WHAT?

Εχτές ήμασταν όλη μέρα μαζί, είχε κολύμπι, πήρε και την κορδέλα της γιατί προβιβάστηκε στην επόμενη τάξη, χαρά η Βένυα! Κι έτσι την πήγα να την κεράσω κάτι γλυκό, πήρε σοκολατούχο γάλα και κέικ με κομματάκια σοκολάτα. Εκεί που έτρωγε με ρωτάει "Μαμά, πως μεγαλώνουν τα μουστάκια?" EXCUSE ME??

PS. Λίγες μέρες μετά, έρχεται και η ερώτηση για την οποία προετοιμαζόμαστε χρόνια πριν μας χτυπήσει σαν κεραμίδα και που συνήθως την περιμένουμε αρκετά αργότερα αλλά μιας και το ένα φέρνει το άλλο και τα μουστάκια έχουν απόλυτη σχέση με την αναπαραγωγική διαδικασία μου τη βάρεσε κάποια στιγμή όταν οδηγούσα: μαμά, πως μπαίνουν τα παιδιά μέσα στην κοιλιά της μαμάς τους? Τα παιδιά παιδί μου γίνονται κι αυτά από ένα σποράκι, όπως τα δέντρα και τα λουλούδια. Ναι αλλά πως μπαίνει το σποράκι μέσα στην κοιλιά? Το βάζει ο μπαμπάς, είπα κι εγώ η έξυπνη, μη σκεφτόμενη ότι η επόμενη ερώτηση λογικά θα ήταν η μονολεκτική "πως?". Συνέχισα να οδηγώ, έχοντας αλλάξει 3 χρώματα από τα γέλια (μέσα μου) και την έκπληξη, χωρίς να απαντήσω στην συγκεκριμένη ερώτηση. Κοίτα τα σύννεφα Βένυα μου της λέω, τι σχήμα έχουν?

2 comments:

maraki said...

καποτε η εξυπνη μανουλα μου ειπε ακριβως το ιδιο πραγμα στην κατα 12 χρονια μικροτερη αδελφη μου!!! ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ΄,,,,Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ [29 ΕΤΩΝ ] ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΕΙΧΕ ΣΠΟΡΙΑ!!!!!!!!!

maraki said...

οταν με ρωτησε η κορη μου στα 6 της της απαντησα πολυ φυσικα και αδιαφορα οτι ο μπαμπας και η μαμα οταν εφτασαν στην καταλληλη ηλικια και αφου ειχαν τελειωσει το σχολειο και το πανεπιστημιο[ετσι περναμε και τα καταλληλα μηνυματα] εκαναν σεξ[θα σου δειξω την εικονας της ωραιας κοιμωμενης τη στιγμη που τη φιλαει ο πριγκηπας]και η φυση ,ο Θεος ,η αγαπη και ολοκληρο το συμπαν εστειλαν αυτον τον αγγελο κοντα μας!!!ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΠΙΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΡΕΛΕΣ ΦΙΛΟΦΡΟΝΗΣΕΙΣ 1]ΞΕΧΝΑΕΙ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ 2]ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ[ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΤΑΣ ΕΞΩ ΕΝΑ ΚΑΘΡΕΠΤΑΚΙ!!!!!