Sunday, May 3, 2009

ouraniow toksow...

Τέλος τα Ελληνικά...Η Βένυα πλέον παίζει, ονειρεύεται, συζητάει στα αγγλικά. Πως αλλιώς θα μπορούσε να είναι άλλωστε... Δεν είναι λογικό να περιμένω κάτι διαφορετικό, όταν όλοι γύρω της με αυτή τη γλώσσα επικοινωνούνε πως θα μπορούσε αυτή να ...επιμείνει Ελληνικά? Με μένα μιλάει μόνο Ελληνικά κι ενώ μπορεί να λέω τώρα ότι αυτό δε θα αλλάξει κι ότι πάντα μεταξύ μας θα μιλάμε τη μητρική γλώσσα, τίποτα δεν εμποδίζει και το αντίθετο. Της μιλώ συνέχεια, της διαβάζω βιβλία και άρχισα να παίζω και πάλι μαζί της αρκετά για να με ακούει περισσότερο. Αυτή μπορεί να μου πετά καμμιά λέξη στα αγγλικά αλλά τη διορθώνει αμέσωςκι εγώ κάνω πως δεν ακούω και πως δεν καταλαβαίνω. Αλλά για πόσο ακόμα...? Προς το παρόν λέει πολλές λέξεις που "ταιριάζουν" ακουστικά, με αγγλική προφορά και είναι πραγματικα αστείο, γελάω εγώ γελάει κι αυτή. -Μαμά, κοίτα ένα ouraniow toksow (ουράνιο τόξο με το απαλό ρ και το οου στο τέλος) - Μαμά να πάμε μια vowlta (βόλτα αλλά κάπως έτσι: βόουλτσα, το τ το λέει εντελώς βρεταννικά γιατί 2 από τις δασκάλες τις είναι αγγλίδες). Προς το παρόν το κάνει επίτηδες αλλά σε λίγο δε θα είναι πια αστείο, αυτή θα είναι η προφορά της. Όπως όμως έχω ξαναπεί, ας πάει να έχει ότι προφορά θέλει αρκεί να μου μιλάει τα ελληνικά.

No comments: