Monday, May 11, 2009

Κι άλλα μαργαριτάρια...και στην αγγλικήν!

Κάναμε χαρτοκοπτική..
-Μαμά θέλω να μου κόψεις μια τεράαααστια καρδιά
-Πόσο τεράστια παιδί μου?
-Τεραστιότατη!!

Πήγαμε σε ένα παιχνιδάδικο κάτι σαν Mega Jumbo bebe, τεράστιο δηλαδή, παρκάραμε και προχωρούσαμε προς το μαγαζί.
-Μαμά κοιτά! αυτό το μαγαζί μοιάζει με το αεροδρόμιο στην Ελλάδα!!

Εχτές Τρίτη της λέει ο μπαμπάς της "Venya on Saturday you and I will go to the zoo!" - "Yeah! I will go and tell my mommy". Έρχεται στην κουζίνα και μου λέει "Μαμά αύριο ο μπαμπάς κι εγώ θα πάμε στο... στη... ε... στη ζούγκλα!"

Συζήτηση Βένυας με τον παππού της στο τηλέφωνο
-Βένυα τι κάνεις τώρα?
-Βοηθώ τη μαμά να καθαρίσει το σπίτι
-Α, να φωνάξουμε τον Ηρακλή να φέρει το ποτάμι να καθαρίσει το σπίτι όπως τότε που καθάρισε την κόπρο του Αυγεία?
-Ε, δεν είναι και τόσο βρώμικο το σπίτι μας παππού...

Εχτές ήμασταν στο αυτοκίνητο οδηγούσαμε στην εξοχή και η Βένυα κοιτούσε έξω
-Οh, look at those cows, they are walking down the lof (στα αγγλικά ο λόφος!!!!)

Συζήτηση Αγκάμ και Βένυας
-(Agam) Ask me anything you want and I will give you an answer.
-What SHALL I ask you Papa?
Το shall που χρησιμοποίησε είναι πραγματικά πολύ προχωρημένο... Το γεγονός ότι α) ξεχώρισε το shall από το will και β) χρησιμοποίησε το σωστό ρήμα (χωρίς να μπορώ να εξηγήσω γιατί ακριβώς το ένα είναι πιο σωστό από το άλλο), είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο. Ο μπαμπάς της κι εγώ μείναμε με ανοιχτό το στόμα όταν το ακούσαμε...

No comments: