Monday, February 11, 2008

Υπέροχο δεν είναι μαμά?!


Μας κάνει υπέροχο καιρό. Και είμαστε συνέχεια έξω. Ειδικά το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε το φχαριστηθήκαμε. Να και οι πρώτες όμορφες φωτογραφίες από Σαν Φρανσίσκο...στην παραλία του Σαν Φρανσίσκο να τρώει με μεγάλη αφοσίωση παγωτό με τον μπαμπά της. Είναι και οι γονείς μου εδώ αυτές τις μέρες και είναι η καλύτερή της της μικρής. Όλο χαιδεύεται και πηδάει από αγκαλιά σε αγκαλιά. Έχει επιλογές... "όχι εσύ μαμά, εσύ γιαγιά..", "φύγε εσύ, έλα εσύ". Μας είπε και μια εύηχη λέξη σήμερα, της λέει η γιαγιά της μη μιλάς έτσι να μιλάς καλύτερα, και λέει η Βένυα "όχι, θα μιλάω γκρινιασμένη!!" Παίζει μόνη της με τα playmobil της και τραγουδά όλη την ώρα φτιάχνοντας και δικά της τραγούδια. Συνεχώς μου ζητά να της πω ιστορίες με προταγωνιστές τους παλιούς της φίλους, την Ερατώ, την Όλια, το Νίκο, τον Ορέστη... Είπα παλιούς ε?... Μου λέει και δικιές της ιστορίες όπου πάει σπίτι των φίλων της και παίζουν με τα παιχνίδια τους. Άντε να αρχίσουμε να γνωρίζουμε μαμάδες με παιδάκια γιατί τη βλέπω ότι έχει μεγάλη ανάγκη τη συναναστροφή. Κατά τα άλλα δεν ξέρω τι άλλο να περιμένω, μετά από το καταπληκτικό "να πάμε στο σούπερ μάρκετ να αγοράσω κάτι που χρειάζομαι?" που μου είπε ένα απόγευμα που βαριότανε και το καλύτερο "Υπέροχο δεν είναι μαμά?! μου άρεσε πολύ!" που μου είπε με τεράστιο ενθουσιασμό μετά που ανέβηκε σε ένα αυτοκινητάκι. Ναι, της λέω, υπέροχο, και σκεφτόμουν ακόμα μια φορά ότι υπέροχο είναι να τα βλέπεις να μεγαλώνουν και να ανθίζουν σαν τις κερασιές!!

No comments: