Friday, May 25, 2007

γλιστρίδα

Τι καταπληκτική ηλικία!! Η Βένυα θα κλείσει ενάμιση χρόνο από τη ζωή της σε 2 βδομάδες, δεν είναι καν 1 1/2 ακόμα και μιλάει μιλάει...και με εκπλήσει κάθε μέρα με μια καινούργια λέξη, μια καινούργια κλίση ρήματος, έναν δύσκολο πληθυντικό!! Σήμερα το πρωί μου δείχνει μια αφίσα στο δωμάτιό της και λέει "νινιά". Πωπω της λέω πόσα είναι τα νινιά? Λέει "πολλές" κι αμέσως το διορθώνει και λέει "πολλά" της λέω πόσα πολλά? και αφού σκεφτεί λιγάκι μου λέει "πολλα-πολλά". Προχτές ήμασταν ξαπλωμένες στο κρεβάτι και μου λέει "σηκωθούμε μανούλα", σηκώνεται εγώ μένω στο κρεβάτι και μου λέει "σήκω μαμά!". Και το κορυφαίο, περιμένοντας να φύγουμε και αφού αργούμε, πάει στην πόρτα και λέει "φύγκουμε βλε μαμά"! Τα πείσματα συνεχίζουν αλλά τα ξεπερνάμε εύκολα, ακόμα και τις πιο δύσκολες κρίσεις βρήκα ένα κόλπο που την ηρεμεί, φυσάμε φούσκες... Το να την αλλάζω είναι πλέον το πιο δύσκολο πράγμα, τρέχει γυμνούλα στο σπίτι και φωνάζει nudie nudie! δηλαδή γυμνούλα στα αγγλικά. Τώρα ξεκινάν και οι εκφράσεις αγάπης προς τους άλλους με τρόπους που δεν είχε εκφραστεί προτύτερα. Μπήκαν τα λόγια και κάναν αυτές τις στιγμές μοναδικές. Ένα βράδυ με χάιδεψε στο μάγουλο και είπε "γκαπώ πάλα πολύ" και το δικό μου σ'αγαπώ δεν ακούστηκε από τη συγκίνηση.

No comments: